Gastenboek

Gastenboek

Welkom op het Gastenboek van Mano a Mano.

Momenteel zijn 21 deelnemers op project in de Dominicaanse Republiek. Ze vinden het natuurlijk erg leuk om via deze weg iets te horen vanuit Nederland. Er wordt elke dag een verslag geplaatst. Blijf op de hoogte van alle belevenissen!ย 

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 2600:1f28:365:80b0:ad86:47ca:53e5:c76a op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
120 berichten.
Karin Karin uit Hilversum schreef op 17 februari 2026 om 18:05
Lieve wereldverbeteraars, Wat fantastisch dat jullie 6 huizen gaan bouwen voor de mensen daar. Echt geweldig dat jullie je daarvoor inzetten. Heel veel goeds en zegen wens ik jullie toe.
Tineke de Boer Tineke de Boer uit Den Helder schreef op 17 februari 2026 om 16:49
Hoi kanjers, de vlucht zit er op, wrs. nu de busreis ook, dus ht echte werk kan beginnen. Schouders er onder en go for it. Gods zegen vanuit een koud Den Helder ๐Ÿ˜˜๐Ÿ™
Tineke de Boer Tineke de Boer uit Den Helder schreef op 17 februari 2026 om 15:13
Hoi kanjers, de vlucht zit er op, wrs. nu de busreis ook, dus ht echte werk kan beginnen. Schouders er onder en go for it. Gods zegen vanuit een koud Den Helder ๐Ÿ˜˜๐Ÿ™
Tineke de Boer Tineke de Boer uit Den Helder schreef op 17 februari 2026 om 12:30
Hoi kanjers, de vlucht zit er op, wrs. nu de busreis ook, dus ht echte werk kan beginnen. Schouders er onder en go for it. Gods zegen vanuit een koud Den Helder ๐Ÿ˜˜๐Ÿ™
Tineke de Boer Tineke de Boer uit Den Helder schreef op 17 februari 2026 om 12:07
Hoi kanjers, de vlucht zit er op, wrs. nu de busreis ook, dus ht echte werk kan beginnen. Schouders er onder en go for it. Gods zegen vanuit een koud Den Helder ๐Ÿ˜˜๐Ÿ™
Juul Juul uit Alkmaar schreef op 17 februari 2026 om 10:07
Zo, het eerste deel van de reis zit erop.. en nu aan de slag, sterkte en met weer een mooi project!
Reinskje Reinskje uit Joure schreef op 16 februari 2026 om 23:34
Lieve allemaal, vandaag in gedachten met jullie meegereisd…Dan weet je weer dat het een enorme reis is tot de eindbestemming ! Nu straks lekker slapen in Casa Missionaire en dan morgen eindelijk "thuis" komen in het Centrum van Los Anones. Ze verwachten jullie, en kijken naar jullie uit ! Een warme groet voor iedereen en Gods zegen op al het werk wat jullie daar wacht !
Karin Gijzen Karin Gijzen uit Den Helder schreef op 16 februari 2026 om 22:13
Zet hem op toppers en heb een goede tijd met elkaar๐Ÿ’ช๐Ÿ™
Dirk Korpershoek Dirk Korpershoek uit Heerenveen schreef op 15 februari 2026 om 22:35
Heel veel succes en zegen gewenst bij het bouwen en de reis ๐Ÿ™โค๏ธ
Dirk Korpershoek Dirk Korpershoek uit Heerenveen schreef op 15 februari 2026 om 22:35
Heel veel succes en zegen gewenst bij het bouwen en de reis ๐Ÿ™โค๏ธ
Ellis en Hanny Ellis en Hanny uit Zeewolde schreef op 15 februari 2026 om 19:47
Hallo allemaal, Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad en als het goed is zijn jullie aangekomen op de plaats van bestemming om te starten met het nieuwe project. Met veel plezier kijken wij terug op onze tijd vorig jaar. We wensen jullie heel veel plezier en succes. Mooi om te weten dat er weer nieuwe gezinnen blij worden met een nieuw huis en we hebben gezien hoeveel verschil dat maakt. We blijven jullie volgen via de reisverslagen. Groetjes van Hanny en Ellis
Janet Oolders Janet Oolders uit Heerenveen schreef op 15 februari 2026 om 01:21
Heel veel succes met het bouwen! Prachtig project. Veel plezier met elkaar. Groet Janet Oolders
Danny van Strien Danny van Strien uit Tiengemeten schreef op 27 november 2025 om 00:22
Succes met het Gastenboek DJ en Tekstschrijver Muziek Single.s Danny van Strien Ik heb Geleefd Dan ben je Beroemd Vriendelijke groeten Danny van Strien
gambolo gambolo uit gb schreef op 20 augustus 2025 om 23:14
โ€œInteresting how Lorem Ipsum has stood the test of time as the go-to placeholder text at b9 game. Even though itโ€™s nonsensical, it creates a realistic flow that makes design layouts feel polished before real content is added.โ€
Swanita van den Doel Swanita van den Doel uit Mussel schreef op 20 februari 2025 om 20:43
Elke dag even kijken naar berichten van jullie. Dat was mooi. Fijn dat veel werk af is gekomen. Ik hoop dat jullie ook genoten hebben. Goede terugreis gewenst!
Bram Bram uit Bodegraven schreef op 19 februari 2025 om 18:12
Hoi Mama en Oma, Hoe gaat het daar? Met ons gaat het goed. Met U-talent heb ik een artikel over droogte gemaakt. Dinsdag viel gym uit door de proeflessen. ๐Ÿ˜€ Goede reis en wel thuis. Groetjes Bram
Hans Hans uit Alkmaar schreef op 19 februari 2025 om 13:20
Waarschijnlijk lukt het jullie om alles volgens plan af te ronden. Prachtig. En dan weer thuiskomen met indrukwekkende verhalen. Goeie reis terug.
Reinskje Reinskje uit Joure schreef op 19 februari 2025 om 12:45
Hallo Mano a Mono'ers ! Alweer de laatste werkdag vandaag… Wat is er veel werk verzet met een prachtig resultaat! Echt TOP! Nu vandaag afscheid nemen van de mensen waarvoor en waarmee gewerkt is. Altijd emotioneel, maar wat zullen ze dankbaar en blij zijn! Ik wens jullie vanavond een mooie evaluatie op het dak van het centrum onder een prachtige sterrenhemel. Geniet van deze momenten met elkaar en neem het mee in je hart. Het is van onschatbare waarde! Morgen een goede terugreis ! Ga met God en Hij zal met je zijn, tot wij weer elkaar ontmoeten, in Zijn naam elkaar begroeten. VAYA CON DIOS !
Reinskje Reinskje uit Joure schreef op 19 februari 2025 om 12:45
Hallo Mano a Mono'ers ! Alweer de laatste werkdag vandaag… Wat is er veel werk verzet met een prachtig resultaat! Echt TOP! Nu vandaag afscheid nemen van de mensen waarvoor en waarmee gewerkt is. Altijd emotioneel, maar wat zullen ze dankbaar en blij zijn! Ik wens jullie vanavond een mooie evaluatie op het dak van het centrum onder een prachtige sterrenhemel. Geniet van deze momenten met elkaar en neem het mee in je hart. Het is van onschatbare waarde! Morgen een goede terugreis ! Ga met God en Hij zal met je zijn, tot wij weer elkaar ontmoeten, in Zijn naam elkaar begroeten. VAYA CON DIOS !
Nita Nita uit Rottum schreef op 19 februari 2025 om 11:03
Lieve Ritzo en Nancy, Jan en Adry, het zit er al weer bijna op! Jullie plezier spat van het beeld, we hebben jullie gemist! Als jullie weer terug zijn kun je gelijk schaatsen๐Ÿ˜‚Tot spoedig ziens en goede reis.

ย